wtorek, 25 sierpnia 2015

TOP 10

ZASADY: 
1. Dziękujesz za nominację. 
2. Wybierasz 10 ulubionych historii i krótko ją opisujesz. Możesz podać autora, link.
3. Nominujesz kolejne pięć osób.
Więc (wiem, że nie zaczyna się od "więc", bez spiny)  bardzo dziękuję za dwie (!) nominacje od zeberka i Agnieszka Nowak :) Siedzę teraz przed pustą stroną i zastanawiam się które blogi mam tu wyróżnić. Z góry przepraszam, że jakoś tak nieporadnie to opisuje, ale wolę dać komuś link i niech sobie poczyta niż streszczać. No ale czego się nie robi dla czytelniczek, nieprawdaż? ^^

10. Nie uciekaj przez przeznaczeniem
 (klik)
Historia o siostrach bliźniaczkach. Ogólnie gigantyczny plus za to, że pojawił się tam jako główny bohater (uwaga, uwaga!) Michał Bąkiewicz. To było pierwsze opowiadanie, które czytam gdzie Bąku się pojawił. Oczywiście nie mogło by zabraknąć partnera dla drugiej z dziewczyn więc mamy także Wojtka Włodarczyka. Dziewczyna świetnie pisze i szczerze polecam.

9.See my dreams all die 
(klik)
Zmieniamy klimat z siatkówki na skoki narciarskie.
Historia Lily Reyes i Michaela Hayboecka jest tak skomplikowana i ma jeszcze tyle nie wyjaśnionych kwestii (a czego ty się cytrynowa spodziewasz po 4 rozdziałach?!), że każdą kolejną linijkę czytam z takim przejęciem i ciągle mi mało.
Narzeczony Lily z którym jest w ciąży, ginie. Dziewczyna podejmuje pracę jako fotograf austriackich skoczków poznając Michalea… Z tego co czytamy w prologu nie będzie miło i przyjemnie. I za to kocham tą dziewczynę.

8. If these wings could fly 
(klik)
Opowiadanie o dziewczynie, konkretnie o Elenie, (^^) chorej na białaczkę kuzynce Thomasa Morgensterna. Dziewczyna wraca do Austrii po 6 latach poza ojczyzną. Rodzice zostawiają ją u wujostwa, ponieważ mają pracę w Londynie, która jest dla nich ważniejsza niż zdrowie córki. Elena poznaje Michaela, z którym na początku ma chłodne relacje, ale szybko się do siebie przekonują. Niby wszystko cacy, ale jest jeszcze Gregor i jego tajemnice oraz Victoria Zawsze Wszystko Musi Być Po Mojemu Kuttin.

7. Siatkarska moda na sukces 
(klik)
Znalazłam to opowiadanie przypadkiem przyuważając je gdzieś na facebooku.
Blog dopiero się rozkręca, ale uśmiałam się na nim jak na rzadko którym bo zaczynamy z grubej rury czyli od urodzin dawnego prezesa PZPS, na których oczywiście muszą być nasi znakomici siatkarze, a wiadomo, że jak oni są to się dzieje. Potem przenosimy się na lotnisko i próbujemy wysłać naszą kadrę na zgrupowanie do Francji…

6. W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca 
(klik)
Historia Kamili i Michała od razu mnie wciągnęła. Siatkarz i dziewczyna żrą się niemiłosiernie, ale i tak wiem, że będą razem i stworzą wspaniałą rodzinę Kubiaczków ^^

5. Najgłośniejszy krzyk o pomoc to ten, którego nie sposób usłyszeć 
(klik)
Pierwszy blog o Wojtku Ferensie jaki czytałam, ale zdecydowanie najlepszy.
Michalina to matka 3-letniej Zuzi. Rodzice odwrócili się do niej gdy zaszła w ciążę przed ślubem więc teraz sama próbuje wiązać koniec z końcem. Kiedy Miśka i Wojtek stają się sobie bliżsi, jak to ma w zwyczaju autorka coś zaczyna się dziać. Oczywiście na minus. Wraca dziewczyna siatkarza i ktoś jeszcze.

4.Love me like you do... 
(klik)
Znowu wpadamy w klimaty skoków narciarskich, ale po prostu nie mogłam tego bloga pominąć. Pochłonęłam go w tydzień. (Pewnie było by szybciej gdybym miała telefon, ale mniejsza o to. )
Historia jest po prostu PRZECUDOWNA! Miłość Andreasa Wellingera do starszej od siebie o 4 lata Nadii to coś czego jeszcze nie czytałam. Ponieważ Andi chodzi do klasy z młodszym bratem Nadii uważał ją na początku za kogoś takiego samego jak jej brat czyli rozpieszczoną dziewczynkę z bogatej rodziny, która ma wszystko czego zapragnie na skinienie palcem. Ich pierwsze spotkanie nie jest zbyt miłe zwłaszcza dla dziewczyny. Najfajniejsze w tym jest to, że ta dwójka poznaje się później również przez Internet podając się za kogoś innego, co ciekawe tam darząc się sympatią, nie wiedząc, że piszą do siebie streszczają sobie kawałek życia.
 
Na dodatek autorka pisze z taką swobodą i poczuciem humoru, że nie da się nie śmiać. Polecam także inne jej opowiadania o skoczkach narciarskich nawet tym, którzy się tym nie interesują bo na prawdę warto poczytać i czasami poprawić sobie humor zamieszczonymi tam dialogami.

3. Bez uczucia...
 (klik)
Znowu blog, w którym pojawia się Wojtek Włodarczyk. To przecież nie moja wina, że go lubię. Tym razem roli głównej.
Iga, nowy psycholog Skry Bełchatów i wiecznie wkurzony Włodi. Jak to zwykle bywa nie znajdują na początku wspólnego języka. Wojciech doprowadza nawet Igę do łez, ale gdy dziewczyna pomaga mu w relacjach z przyjacielem wszystko się zmienia.

2. Chwyciliśmy cierpienie goniąc za szczęściem 
(klik)
Teraz podsyłam Wam blog, na którym znajdziecie kilka historii jednej autorki. Dziewczyna pisze genialnie i nie raz na prawdę ryczałam czytając jej rozdziały. Niestety w październiku opuszcza blogspot (czego mam nadzieję mi i innym czytelniczkom nie zrobi) nad czym na prawdę bardzo ubolewam bo kocham jej styl pisania.
Gorąco polecam przeczytanie także innych, jej wcześniejszych blogów bo uważam, że warto. Na prawdę warto. Autorka ma prawdziwy talent.

1. Kochaj, nienawidź, daj żyć, próbuj zabić... 
(klik)
No i na koniec wisienka na torcie. Drugi blog jaki przeczytałam w swoim życiu.
Historia Michała i Blanki to przykład, że od nienawiści do miłości, albo, że kto się czubi ten się lubi. Tyle się tam działo, że chyba nawet nie jestem w stanie sobie tego wszystkiego przypomnieć, ale zawsze nie mogłam się doczekać kolejnego rozdziału.
Jest to blog już zakończony, ale podobno szykuje się druga część :D Agnieszka, wiem, że to czytasz więc napiszę tylko, że NIE MOGĘ SIĘ TEJ DRUGIEJ CZĘŚCI DOCZEKAĆ!

  
Nominuję:
- SKRzAcik,
- Kolorowa Biel,
- Marianka
- ~Pyskata~
- Faible

---
No, to to by było na tyle. Miałam krótko opisać każdą historię, a wyszło jak wyszło. Mam nadzieję, że zachęciłam choć jedną z Was do zerknięcia na te blogi.
Pozdrawiam ;**


7 komentarzy:

  1. Haha napisałaś caps lockiem, ze ze strachu aż muszę na to odpowiedzieć :D Najpierw dziękuję, że jestem w Twoim TOP 10 i jeszcze określiłaś mój blog wisienką na torcie <3 Jest mi strasznie miło jak to czytam! Planuję kontynuację, ale nie wiem kiedy ona będzie, gdyż teraz piszę na blogu o Wronie i chyba lada dzień zacznę nowy (jesteś pierwsza, którą o tym informuję! ^^) więc nie wiem kiedy zabiorę się za moich kochanych Kubiaków :D Ale napiszę kontynuację na pewno! Przysięgam!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I przy okazji zapraszam na rozdział 3 ^^

      Usuń
    2. To było dla mnie od początku oczywiste, że Twój blog musi się tu znaleźć ;)
      Czuję, że zaszczycona, że dowiaduję się pierwsza i wprost nie mogę się doczekać kiedy nastąpi start *.*
      Na kontynuację też czekam, ale to już wiesz :)
      Pozdrawiam i już lecę na trójeczkę ;**

      Usuń
  2. Dziękuję bardzo za nominację! Odpowiem na nią niedługo, a przynajmniej taką mam nadzieję.
    Przy okazji zapraszam na kolejną nieobojętność. ;)
    http://nieobojetni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za nominację, postaram się jak najszybciej na nią odpowiedzieć, a na chwilę obecną zapraszam na wakacje w MIAMI ;D
    http://dla-kazdego-zawsze-jest-jakis-ratunek.blogspot.com/2015/08/rozdzia-45-nie-twoj-interes.html
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, dziękuję bardzo za wyróżnienie! Obiecuję, że kiedystam wyjasnię wszystkie niedopowiedziane wątki... Pozdrawiam cię kochana ciepło w te ostatnie dni wakacji<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominacje, niedługo się nią zajmę:) zapraszam do siebie na (w koncu) nowy -----> never-ever--give-up.blogspot.com (rozdział 30, nie wiem czemu jest drugi od gory). Pozdrawiam, Faible :*

    OdpowiedzUsuń