niedziela, 8 czerwca 2014

Bohaterowie

Elena Winiarska - 25-letnia siostra Michała Winiarskiego. Z jednej strony bardzo twarda, uparta, pyskata, nie dająca sobą pomiatać,  a z drugiej wrażliwa dziewczyna. Przyciąga do siebie ludzi swoim uśmiechem i sposobem bycia. Zakręcona, z poczuciem humoru, zapominalska, bardzo przypominająca swojego starszego brata. Dużo przeszła, życie nie raz dawało jej mocno w kość, ale z pomocą najbliższych dała radę. Jej pasja to siatkówka i fotografia. 



Michał Winiarski - 31-letni reprezentant Polski w piłce siatkowej, brat Eleny. Michał czasem był bliżej dziewczyny niż jej własna mama, która po śmierci drugiego męża wpadła w depresję. To on pomógł jej w najtrudniejszych momentach w jej życiu i zaszczepił miłością do siatkówki. Największy żartowniś w kadrze, zawsze roześmiany i w dobrym humorze.



Krzysztof Ignaczak - 36-letni reprezentant Polski w piłce siatkowej. Przeszedł z Lenką i Miśkiem tyle, że dziewczyna spokojnie może go nazywać swoim bratem. Potrafi rozśmieszyć i znaleźć wyjście z każdej sytuacji. Potrafi znaleźć pozytywy tam gdzie wszyscy widzą tylko negatywy. Duch polskiej sytuacji najbardziej pozytywna osoba jaką Elena kiedykolwiek poznała. 



Karolina Olszewska-Adamska - 25-letnia najlepsza przyjaciółka Eleny. Wraz z Michałem i Igłą pomogła pozbierać się całkiem rozbitej Winiarskiej. Bardzo sympatyczna dziewczyna. Ma w sobie coś takiego, że od razu się jej ufa. Od dwóch lat mieszka w Bełchatowie wraz ze swoim mężem Wiktorem i rocznym synkiem Ksawerym. 



Mariusz Wlazły - 31-letni reprezentant Polski w piłce siatkowej. Najlepszy przyjaciel Michała, jak również Eleny. Spokojny i opanowany, zawsze pomocny i podnoszący na duchu. Wspaniały pocieszyciel.




Bartosz Kurek - 26-letni reprezentant Polski w piłce siatkowej, przyjaciel Eleny od dzieciństwa. Chodzili razem do szkoły w Wałbrzychu. Wie o wszystkim co wydarzyło się w życiu Eleny. Cały czas ją wspierał. Nie było go przy niej cieleśnie gdyż wyjechał z rodzicami z Wałbrzycha, ale Winiarska miała z nim stały kontakt. 



Piotr Nowakowski - 27-letni reprezentant Polski w piłce siatkowej. Gdy tylko poznał Elenę od razu ją polubił można powiedzieć, że tak z marszu zostali przyjaciółmi. Sympatyczny i wesoły mężczyzna.



Andrzej Wrona i Karol Kłos - reprezentanci Polski w piłce siatkowej. Weseli i zawsze tryskający energią. Tak jak Piotrek od razu bardzo polubili Elenę. 



Grażyna Winiarska - matka Eleny. Bardzo ciepła i miła osoba. Po śmierci swojego drugiego męża lekko podłamała się nerwowo, lecz dzięki Michałowi, Krzyśkowi i Karolinie razem z córką dały sobie ze wszystkim radę. 




Dawid Wróblewski - przyjaciel Eleny z czasów szkolnych. Chodzili do tej samej klasy. Bardzo zabawny i rozbawiający chłopak. Zawsze miał bardzo dobry kontakt z dziewczyną. 


Agnieszka Witczak 25 lat. Przyjaciółka Eleny i jej współlokatorka w Bełchatowie. Pracuje w jednym z bełchatowskim przeszkoli. Znały się od dzieciństwa.



oraz 
Reprezentacja Polski w piłce siatkowej mężczyzn



Witam :) Tak jak mówiłam tydzień temu zaczynam nową opowieść :)
Mogę wam zdradzić, że ( niektórych mogę zasmucić więc bardzo mi przykro) chłopakiem Eleny na 99,9 % nie będzie Grzesiek Bociek. Myślałam nad tym dość długo i ostatecznie wybrałam kogoś innego. Mam nadzieję, że nie będziecie mieć mi tego za złe i będziecie czytać moje kolejne opowiadanie :)
Pozdrawiam cytrynooowaa ;**
P.S. chciałam wam to zrobić w karcie, ale jakoś nie mogłam tego ogarnąć więc zrobiłam jako zwykły post :) 








11 komentarzy:

  1. Biorę w ciemno. Jak możesz to mnie informuj. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie ilością jak i samymi bohaterami :>
    Wiesz gdzie mnie szukać :D
    Czekam z niecierpliwością na 1 :)
    Pozdrawiam Lolkaa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsi bohaterowie *.*
    Czekam na początek :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłaś mnie samymi bohaterami :) Jejku... no już nie mogę się doczekać rozdziału.... Będziesz mnie informować? Jak tak, to super :) Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie i są fajni bohaterowie. ^^
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz mnie! :D
    Super bohaterowie,ciekawie się zapowiada.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle bohaterów do wyboru :D Teraz tylko czekać na 1 rozdział :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz mnie :) infomuj u mnie na blogu jeśli możesz :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam gdzie cię powiadomić więc pisze tutaj. Epilog! Zapraszam serdecznie :>
    http://miec-marzenia.blogspot.com/2014/06/epilog.html

    OdpowiedzUsuń